You can't be strong over and over again without a rest

Hej på er finisar! Sorry att jag inte skriver förrens nu, skulle ha skrivit för en timme sen men det blev bara så att jag satt och gjorde annat. Är jättetrött så borde verkligen gå och lägga mig. Först hade vi boxercise på idrotten i skolan och en dryg timme kemiteori efteråt och sedan direkt ner till kulturskolan efter skolan (var jättehungrig redan då) och sjunga till 6 typ. Sedan åkte jag hem och åt jättesnabbt och efter det åkte mamma och jag upp till hästen och gjorde iordning allt där. Orkade knappt tvätta håret när vi kom hem och har absolut inte gjort kemi och matteläxan jag hade tänkt göra idag för att slippa imorrn. Men, men, life goes on eller hur? Nu har jag pratat (skrivit) klart.

 Kiwi ♥

                                                  Stor godnattkram!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0