You're the reason for the teardrops on my guitar

Hej på er! Är sedan en stund hemkommen från skolan, fast inte så länge. Bussh******t kom inte förrän 19 över 3 fast den skulle komma 5 över. Hur kul som helst när det är iskallt och ingen att snacka med! Ska se på dan positivt ändå, slutade redan 2 för vi la matten på historialektionen som var inställd, och jag och Vi satt kvar och gjorde all matte så nu slipper jag den här hemma, wiho! Men det var det som gjorde att jag fick vänta på den här sena bussen, för den innan kom i tid! Bytte även tid hos skolsyster med Kristin så nu får jag vara med på boxercisen, glad tjej! Vill ju inte missa det för att jag ska gå till henne och mäta mig liksom!

Nu ska jag ta mig lite fika och så, och slå på en film med systeryster eftersom hon ville det. Uppdaterar mer ikväll!  

                                                            Kramar!

 (btw fina tandborstar!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0