En vän är den som vet allt om dig och ändå fortfarande tycker om dig

Helluuu...!
Tittade på besöksstatistiken och såg att, trots att jag inte bloggat på 2 (hela) veckor imorgon, iallafall någon varje dag läser min fina lilla blogg. Blir så glad!! :):):):) Fina ni.
Iallafall...två veckor. Det känns långt när man säger det, men ärligt talat har dagarna bara flutit iväg för min del. Jag har gjort någonting nästan hela tiden. Och har jag inte gjort det har jag sovit och vilat upp mig. Kan berätta lite av det jag gjort - i punktform. Annars blir det FÖR MYCKET TEXT.
 
♥ Haft två grillkvällar med personer ifrån min klass, en 7e juli och en igår. Igår samarbetade dock inte grillen men det gjorde inte så mycket. Två jättemysiga & jätteroliga kvällar med toppenmänniskor var det iallafall! (Planerar redan nästa) Kan bara beskriva er med ett ord och det är att ni är bäst! Finns inga bättre kompisar än er! Anledningen till att jag, nästan, tycker om att åka till skolan.
 
♥ STOCKHOLM, i tisdags med mamma och syrris. Kan lägga upp de få bilderna jag tog lite senare/imorgon!
 
♥ Jobbade hela v. 28 på Nobel Biocare. Var roligare den här veckan och jag saknade verkligen alla människorna jag varit med när jag och pappa tog sommarlov/semester på fredagen. Vill dit nästa sommar igen.
 
♥ Övningskört - mamma och pappa kör ingenting när jag är med längre. Då är jag master of the car!
 
♥ Företagat. Jag och Hanna har träffats en gång och gjort fler smycken och så har vi hållt på med marknadsföringen. Det går lite trögt så ni som läser detta, SPRID till alla ni känner om oss och beställ gärna!
 
♥ Börjat träna igen och benhinnan känns inte av än så länge. Känns hur bra som helst!
 
♥ Vi renoverar vardagsrummet för fullt, ska försöka lägga upp några bra före/efter-bilder när det är klart.
 
♥ Sett MASSOR av sex and the city. Mamma & jag är helt tokiga i det hahaha!
 
♥ Kommer inte på mer nu, men i så fall ploppar det nog upp i huvudet förr eller senare. Vi hörs då tycker jag! Kommer även ränsa mobil och kamera på alla bilder från de här 2 veckorna då.
 
KRAMAR! ♥ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0