Livet är inte dagarna som gått, utan de dagar man minns

Hejsan! Här på bloggen är det sena inlägg som regerar. Har inte gjort så mycket idag. Jag och min företagskompis har gjort klart första omgången smycken på "jobbet" så är jätteglad för det. DEt var superkul att göra dom och de blev jättesöta! Imorgon tar vi den första omgången bilder (inga proffsbilder som vi kommer få sedan men ändå) och då kommer vi troligen också öppna nätshopen också så att säga. Kolla in hemsidan - www.bellasignora.n.nu - och facebook = Bella Signora imorgon!!
På kvällen drog jag och syrran och hennes kompis på bio, på filmen LOL. Det var sista dagen idag så i lördags kom jag på att jag ville gå (hade 3 biobiljetter, nu är 2 förbrukade iallafall). Den var superbra, jättefin, gullig, jättesann handling, verkligen sevärd sen när den kommer ut på dvd!!

NU måste jag sticka till sängen, blir en superkul dag imorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0