Sista Juni & Första Juli

Hej mina vänner! Fullt upp hela helgen så drar den bara lite snabbt!
 
Igår åkte jag med la familia in till kristinehamn. Vi var på mio och en pysselaffär (behövde material till sommarföretaget) och så gick vi in i en klädaffär. Jag hittade ett jättesött linne, som jag naturligtvis inte köpte, men inget av det jag behövde till smyckena. Mio var också en besvikelse. Så vi var lagomt glada när vi kom hem. På eftermiddan var jag i stallet och på kvällen mös vi allihop framför tv:n med pannkakor!
 
Idag har jag varit nere hos släkten i Mariestad. Fikade lite hos faster först med dom och farmor och sedan körde jag oss ut till farfars place ute i skogen. Körde 100-väg för första gången inte illa! Där grillade vi och så med hela styvsläkten eller vad man ska säga! Alltid lika kul att träffa dom! Bilder kommer imorrn. Vi åkte hem strax efter 7 eller nåt. Jag körde ner till stora vägen och sedan från degerfors och hem. Askul ju! Resan däremellan satt jag med musik i öronen och skrålade med för fullt, helt otroligt att de andra i bilen inte sa till mig! Hemma har jag ikväll tittat på a cinderella story och lite satc, toppenavslut på helgen.
 
Nu ska jag sova, jobb imorrn, nattinatt på er! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0