Tisdagskväll

Dags för mig att gå och lägga mig nu. Det har varit en udda dag. Jag har jobbat, smyckena är klara och även firade av min fina vän kristian. Men det har varit en skön dag oxå, solen och värmen har nått vår stad igen, låg nästan 1,5 timmar totalt idag, blir lika röd som vanligt. Men jag har börjat märka att det faktiskt blir lite brunt kvar efter det röda haha. Kom hem vid halv 9 efter smyckesfotograferingen och då käka jag lite och så såg jag, mamma och syrran på morden i midsomer. Helt klart den bästa utländska KRIMINALSERIEN! Men som sagt, sova står det nu på schemat. Ska dessutom upp tidigare imorrn för att få mina bilder, undrar hur det ska gå jag...

Godnatt finisar!!
 
DAGENS LUNCH OCH EFTERRÄTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0