A dream is a wish your heart makes

Jag tror att de flesta har väldigt många drömmar och mål att nå och saker man vill göra här i livet, och jag är en av dom. Jag skrev en "before I die"-lista för ett tag sen, det blev 11 (eller 13) hela A5-sidor! Rätt mycket faktiskt. Det är inte förrän man tittar på sådana där bilder som man tänker efter; "det där vill jag ju göra" & "det där måste jag pröva" osv. Tänkte att jag kunde dela med mig lite av min lista. Tar ett par varje dag lite dådär, 7 stycken säger vi - 7 är ett magiskt nummer. Vissa saker är helt normala grejer, som att resa, men det finns mycket mer än så. Men jag är lite hemlighetsfull av mig så allt berättar jag inte!!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0