Den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat, och jag satt där med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick, allt jag hade förstorat

Godkväll på er! Nu är det dags för mig att börja göra mig iordning för natten tror jag. Har fortfarande lite planer för imorgon, men sömnen ligger främst på listan just nu känner jag! När jag vaknar imorgon så tror jag för tillfället att jag går min mil-runda genom stan och sedan pluggar resten av förmiddan och efter lunch så åker jag til stallet och till bilprovningen, det gick nämligen inte så bra att köra bil idag så nu ska vi köra varje dag. Utan dalar finns det inga berg. Visar lite bilder på vad jag köpte idag nu också. Godnatt finisar! ♥


Igår: två tubtoppar (gina), två t-shirts (new yorker) & ett stickat/spets linne

Idag: Shorts, kofta, bh med avtagbara axelband & trosor (allt H&M) + en deo (maxi)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0