Gimmie gimmie gimmie a love after midnight, won't somebody help me chase the shadows away

Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost! Min morgon blev inte riktigt som jag tänkt mig då mitt mobilalarm inte ringde när det skulle. Vaknade efter 11 när jag skulle gå upp 10 och då var det ingen idé att skynda sig för att ta promenaden som tar 2 timmar så jag låg kvar en stund och spelade lite wordfeud med syster i andra rummet haha! Ska titta lite lägenheter nu tänkte jag innan hon kommer och tar datorn för mig, och efter det blir det nog lite teknikplugg för mig. Ha en fin förmiddag så hörs vi senare! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0