Iförrgår och igår

Ja igår och i torsdags var det lite snålt om blogginlägg. Sanningen är den att jag hade annat för mig och hann inte med något. Torsdag: Jag "jobbade", åt, var i stallet och tog det lugnt helt enkelt. Igår: Midsommar, spenderade förmiddan med att göra lite cupcakes (som sagt kommentera om ni vill ha receptet) och vid lunch kom mormor och vi käkade lite sill & potatis (jag och syrran åt korv med bröd). Sedan hade jag och mamma satt upp oss på hästinsläpp så vi åkte till stallet och fixade. Sen när vi kom hem tog jag en dusch och gjorde en midsommarkrans och precis när den var klar kom min (enda) kusin och hans familj. Vi grillade och körde kubb och hade det allmännt trevligt fram till nästan 11. Tack igen för en urmysig kväll!! När de åkt gick jag ut och hoppade över 9 staket (gärsgårdar ska det va) och plockade en blomma för varje. Sedan gick jag och la mig med dom under kudden. Men jag tror inte jag drömde om "den rätta" ändå, det kan inte stämma tycker jag!
 
Nu har jag suttit en stund med massa bilder och ska strax äta lite lunch! Ni får ha det fint tills vi hörs lite senare! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0