I'm on the edge of glory and I'm hanging on a moment of truth

Har suttit i säkert en timme nu och letat och laddat upp lite inspirationsbilder och sånt, så nu kommer det nog upp lite sånt på bloggen också. Kul med lite variation tycker jag! Men jag blev trött så det blir nog att gå och lägga sig snart, det har inte varit min dag riktigt idag. Men imorrn ska det bli det, ser fram emot morgondagen av någon konstig anledning. Har ingenting planerat men det kanske är det som är skönt, att inte ha något man ska göra liksom.

Och så ska jag tagga till "jobbet" på måndag, tycker det ska bli jättekul! För er som inte vet så ska jag "jobba" som Sommarlovsföretagare. Det är något nytt som kommunen driver i samarbete med UF (Ung Företagsamhet). Jag ska helt enkelt under dessa tre veckor framöver lära mig hur jag driver ett företag, och även få träffa andra lokala företagare, och (om man vill) starta någonting "eget" efteråt. Typ som ett litet café eller göra egna smycken osv. Ser faktiskt fram emot det, och att jag får betalt för det är ju inget minus det heller!

Nu sätter jag punkt för bloggandet idag! Kram & godnatt ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0