Jag slutar aldrig förundras över hur människor förändras

Hej mina fina! Inte mycket bloggande idag inte, men har inte orkat helt enkelt. Ville inte bråka med mobilen heller för den har inte haft så mycket batteri under dagen. Har förövrigt inte gjort så mycket idag, ingenting värt att berätta direkt. Var i örebro och lyssnade på en föreläsning på e-max (någon vecka för unga företagare) och den var skitbra på ren svenska! Sen efter det har jag bara sett lite tv-serier och varit hos hästen. Standard ni vet. Idag tittade även solen fram, så himla skönt! Träligt bara att det var molnigt på morgonen när man satte på sig kläder (svarta jeans)- Ville dock inte bränna mig så satt aldrig ute i solen. Men imorgon ska jag!!
 
Nu ska jag börja gå och göra mig iordning för natten tror jag.Ska fixa iordning lite bilder från måndagens shopping bara, så de kommer upp om en liten stund! Så..godnatt! ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0