Never hide your mistakes, it's a part of being young, never hide your feelings, its a part of being real

Hej finisar! Sitter här med lite ont i magen efter att ha gjort någonting som jag egentligen inte vågat göra, men gjorde! Nu får det gå som det går, orkar inte bry mig.
Idag har jag jobbat och förmiddan var hemsk, så i kors mest hela tiden av trötthet. Sover 6 timmar och är sjukt trött, när jag fortfarande hade skola kunde jag sova 5 timmar och inte vara alls så trött. Vad händer med världen? Gillar inte att g¨å upp 5 på möran iallefall!
Nu ska jag och mammi strax köra upp till stallet (hoppas jag får köra) och så tar jag nog en liten tur. Har ju massa tid på kvällen utan läxor ju, wihoo! Övningskörde btw hem från jobbet idag, ett motorstopp och inget mer - för att jag blev stressad på väg ut från maxi. Älskar att köra bil! ♥
Nu har jag inget mer "intressant" att säga så vi hörs nog senare!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0