Nya blogg.se

Jahopp godkväll på er! Satt precis och skrev ett helt inlägg och så börjar blogg.se krångla och logga ut och grejer. Så försöker jag logga in igen så kommer det upp någon annan logga-in-sida för blogg.se, tydligen så är jag med och testar nya blogg.se eller nåt och dom säger att det kan krångla så gör det det är det inte mitt fel, just so you know! Ahja, sitter och ska nu gå och fixa mig inför natten, är sjukt trött. Längtar till fredag när jag slipper gå upp innan 5! Åt för en stund sen och innan det var jag i stallet och red en tur på min lilla häst spm inte alls ville som jag idag. Övningskörde dit och hem, hur kul som helst! Ointressantinlägg.nu Med detta tror jag att jag säger godnatt till er allihop! / Annis Vet inte hur man laddar upp bilder här än så blir inga just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0