Rosor är röda, violer är blå, karamellen är söt och du är lika så

Hej sötisar! Har precis avslutat en liten fika nu på eftermiddan, kom hem från jobbet för ca en halvtimme sen, jobbar på pappas jobb nu en vecka och så vecka 28! Igår blev det ingen bloggning för blogg.se krånglade på morgon så då struntade jag i och blogag då och sen blev det inte av, jag gjorde inte något speciellt, tog bara en ridtur och övningskörde en (ganska så) lång tur genom stan. Kändes jättebra! Nu har jag kört på 5an, stannat vid rödljus, och kunnat köra iväg, och kört upp på våran parkering. *Stolt*. Nu ska jag dra mig ut på en långpromenad så vi hörs ikväll! KRAM ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0