Sommar sommar och sol havet och vinden och doft av kaprifol, sommar sommar och sol en himmel så blå som viol

Hellu fina bloggläsare! Har inte riktigt tagit mig tid att blogga igår/ idag. Men imorgon går vi, karlskoga & degerfors 1or och 2or på SOMMARLOV så då kommer det bli blogga av. Har så himla mycket förväntningar på denna sommar!!
Iallafall igår var jag i skolan, hade en lektion - teknik och då ritade vi lite enkel cad (jag och 5 till). Efter det satt vi och väntade på att få våra kemibetyg och att bli avprickade för skåpstädningen. Slutade tjugo i 12 ungefär, men jag och Kristin satt och väntade jättelänge på en lärare som aldrig kom så vi lämnade hennes bok på hans bord och så gick vi och käka. När jag kom hem drog jag och mamma till stallet nästan direkt och släppte in hästarna från grönbete och fixade i stallet, sen fick jag köra bil från stallet-->granngården-->konsum--> hem, utan ett ända motorstopp. Vart lite stolt!! På kvällen åkte jag och Kristin ner och tittade på Studentbalen 2012, kände igen säkert 2 tredjedelar av människorna (blir så när man bara är två år yngre och ser treorna varje dag). Tror bannemej att jag också vill gå på bal om två år!! Så fina var de allihop!! När jag kom hem hamnade jag i soffan med filmen the devil wears prada. Bra avslut på en efterlängtad helt pluggfri dag.
Idag var det sveriges nationaldag som sagt = ledig. Jag vaknade runt halv 12 tror jag och har inte gjort så mycket sedan dess. Har rensat alla mina skolmappar inför hösten så nu är det fixat och färdigt, och så har jag kört bil till stallet och konsum och ner till sjön och hem. Det går bra nu!! Nu är det kul att köra igen! Efter att jag kom hem har jag ätit scones (mumma) och duschat, skrubbat och rakat benen osv ni vet detdära fixet inför imorgon, och nu sitter jag med halvtorkade naglar. Är inte ens nervös inför imorgon, bara lite pirr i magen. Det bådar gott! Nu ska jag gå och fläta håret!

Usch vad mycket text det blev, men men. Sov gott finisar! Kram ♥

 Oldie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0