Sommaren är kort, det mesta regnar bort

Goddagens på er! Sitter just nu med dessa känslor här ovan. Vill ha värme, känner att det har regnat tillräckligt nu. Tänkte ut förut också att när jag slutat jobba och mitt "lediga lov" börjar har halva sommarlovet gått. Kommer inte solen då under de 5 veckorna blir jag jättebesviken! Och nu i 3 veckor framöver jobbar jag bara till klockan 1 så får hoppas på bra väder då också. Vid 1 har ju dagen bara börjat!

Sitter just nu och vilar på maten och årets första jordgubbar, hur gott som helst! Idag har jag nästan inte gjort ett dugg. Det blev inget örebro, vaknade 8 imorse ifall att, men vi orkade inte så jag somnade om till 11. Skönt att få sova ut! Och innan maten var jag och mamma ut till några ställen. Hon skulle kolla cyklar och lite till, jag skulle ha en tidning. Vi stannade på 5 ställen och inget hade den! Får gå in på konsum sen, de hade den igår iaf men den är säkert slut idag bara för det... Snart blir det en snabbtripp upp till stallet och ta in hästar.

CU later, alligator! KRAMIS

 bild från imorse, nu är det uppehåll

De två nedersta bilderna är syrrans (extra socker + grädde)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0