Stop thinking about, the easy way out, there's no need to go and blow the candle out, because you're not done, you're far too young, and the best is yet to come


Kom hem från stan för en timme sen ungefär och har bara hunnit käka lite. Var jättepigg i morse men nu känner jag att jag börjar bli tröttare. Så ska sätta fart och göra lite saker nu tänkte jag; plugga matte, rensa skolmappar, bädda sängen och göra de tusen (!) situps som jag ska göra idag. Om en stund åker jag upp till stallet och så hoppas jag att jag kan övningsköra lite ikväll. Skulle egentligen vilja ta en runda nere i spåret nu men jag är född med beslutångest och nära till latheten... Ha det så bra sålänge iallafall! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0