Summer holiday

SOMMARLOV! Låter hur skönt som helst i mina öron, dock så stod min klocka ställd på 8 imorse. Vet inte varför, trodde jag skulle behöva 3 timmar för att göra iordning mig. Har suttit här i drygt en timme nu och kommer sitta len timme till innan jag blir upphämtad av mormor som ska skjutsa ner mig till Kupolen. Jag ska nämligen sjunga på studenten med 3 andra tjejer - NERVÖST! Men jag klarar dett allt, det var ju många fler igår. Men nu sjunger inte Vi och Kristin med heller. Äsch ska bara ta det lugnt och inte tänka på det! Efter "studentceremonin" så går jag och Kristin upp på stan och inväntar studenterna när de kommer på flaken. Sen efter det vet jag inte om vi käkar något på stan eller om jag åker hem och äter. Det får vi se! Vid 4 åker jag (eller kör) upp till stallet och rider en lite tur, hoppas på sällskap men det får vi se då :')
Igår var det fullt upp, var på skolan 9 och övade inför skolavslutningen en timme senare. Den tog 40 minuter men jag och Kristin satt kvar en dryg timme ändå och väntade på några 3or som skulle komma för sin studentlunch. Sen åkte jag hem, chillade och käkade och så åkte jag, mamma och syrran upp till stallet. Syrran tog en ridtur och jag gick med - i sneakers och fleecetröja (inte rekommenderat). Egentligen skulle jag ha varit med Kristin där på kvällen men så säger Emelie att det är zumba och att de ska träna inför zumban på Valla imorrn och hon vill att jag ska vara med. Då var klockan 10 över 6 och det börja 7. Så jag övningskörde snabbt hem och åt lite yoghurt och så åkte jag till zumban, vi kom en halvtimme senare än det började för dom hade bytt tid (oups), men det gick bra och nu ska jag också vara med på lördag. Dansa i pausen under Degerfors-Hammaby-matchen inför flera tusen pers. Bäst att inte göra bort sig!! Avslutade kvällen emd att se första nya Hawaii Five-0 avsnittet. Töpp!!

Nu har jag inget mer att säga - ska gå och fixa mitt hår nu. Ha en fin dag för det ska jag ha! Vädret är ju bara bäst! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0