I said leave, but baby all I want is you, to stand outside my window throwing pebbles screaming I'm in love with you

Hej hopp sötnosar! Sitter här på min stora bak och har inte lust att göra någonting alls. Tänkte gå ut på en promenad för en sådär två-tre timmar sen men det är lite sent att påbörja nu tycker jag. Latis. Har inte gjort någonting speciellt roligt idag, fick veta mitt slutbetyg i svenska 1 och engelska 5, C i båda, blev glad!! Får veta kemin imorgon också, bara att hoppas på att det går bra, får hålla tummarna! Ne nu ska jag ta mig i kragen och göra den allra sista matten för terminen, min hjärna har redan tagit sommarlov så ligger lite efter, oups. Har dock inget gott att äta till, då blev det helt plötsligt väldigt mycket jobbigare att plugga, ni vet... Jaja får vara glad ändå, idag kom ju älskade solen tillbaka och igår var det inte mörkt halv 11 på kvällen - jag vill ha sommarlov och värme NU!! Tack och hej, vi hörs senare! ♥

Årets första EGNA jordgubbar :')
Allt det vita kommer bli blåbär, MYCKET blåbär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0