When laying with you, I could stay there, close my eyes, feel you here forever, you and me together, nothing is better



Ser kanske lite udda ut att jag lägger ut en bild på bröd på bloggen? Satte nyss tänderna i just detta, med aprikoser, tranbär, solrosfrön och havssalt. Bland det godaste bröd jag ätit i mitt liv, helt värt att ge en chans!

Kom förövrigt hem för 40 min sen kanske, kollar inte direkt klockan det första jag gör när jag kommer hem liksom, och har ätit lite lagom mycket mellanmål. Snart kommer mamsen hem och då åker vi upp till stallet. Ikväll blir det pizza, hawaii five-o och någon mysig tjejfilm. Får passa på och ta tjejkväll när pappa är upp i Säfsen och åker på sin lilla hoj. Imorrn har jag planerat att åka in till Örebro med Kristin, annars har jag inget annat planerat. Vi tar dagarna som de kommer.

Ha en fin eftermiddag så hörs vi senare! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0