You never get a second chance to make a first impression

Hej på er! Har inte haft en så spännande dag idag att berätta om egentligen men kan ta det lite snabbt. Har jobbat från 06.12 till 14.30 och gått en 2 timmar lång promenad. Igår gick jag i 3 timmar. Så just nu är jag rätt död, har ont i huvudet och sprängont i mitt ben - jätteobehagligt! Imorgon blir det jobb igen och efter det sticker jag upp till stallet och rider lite. Något mer har jag inte planerat, vi får se om jag hinner med någonting annat! Troligtvis inte men man vet aldrig.

Har inget mer och säga (tråkinlägg) men har ingen inspiration alls idag. Är glad, ledsen, lycklig och besviken på en gång typ, haha går det ens? Orkar inte med livet just nu. PUNKT.

KRAMAR ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0