Allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig, allting kommer bli bra till slut, om du bara låter allting va.

Hej fina läsare!! Kom på en väldigt sann grej idag, eller om det var igår, att hinner man blogga på morgon så hinner man aldrig blogga på kvällen, och bloggar man inte på morgon så gör man det på kvällen. Så här blir det jämt för mig, har inte riktigt kommit på varför än.

Idag har jag varit i skolan (duktig). Skulle ha redovisning idag, kunde allt förra veckan och ville ha't överstökat idag. Tror ni att läraren är här då? Näedå! Ska se det positivt, vi flyttade fram svenskan och eftersom matten var inställd så slutade vi 20 över 1 isället för 10 i 3. Inte alltid man får sluta 1,5 timmar tidigare på Teknikcollege inte! Känns rättvist också när jag tänker på att vi nästa vecka kommer att sluta skolan efter klockan 6 både onsdag och torsdag. Kill me - jäkla rollspel - VILL INTE!

Nu ska jag ut och gå/springa inte bestämt mig än. Ha det gôtt! Kram!

 Sportigt!!!!!

Btw; rubriken känns väldigt sann just nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0