Det verkar så lätt, att bara stöta på. Ja, det är alla människors rätt, att bara göra så. Men det är så svårt att säga till nån vad man egentligen tycker och tänker om nån, det blir mest en massa prat.

Tänkte börja med att skriva morning sunshines, tills jag kom på att det inte är morgon längre. Ahja - hej på er, ni som läser detta. Har inte gjort nånting speciellt idag, det är måndag idag och jag har varit i skolan som de flesta andra sextonåringar och snart ska jag till stallet. Saknat min lilla gris. Ha det bra så länge så hörs vi! Kramisar ♥


Såg så trött ut på bild så tog en som jag tittar ner på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0