Don't let it be the end of the world, let it be a wake-up call that it isn't right

Morning sunshines! Solen är inte med oss nu på morgonen riktigt, men vi hoppas väl på att den kommer. Brr, man märker verkligen attt det fortfarande är mars när det blir så här, regnigt och grått och kallt, usch. Precis ätit upp min lilla goa frukost, så nu tänker jag gå och göra iordning mig för dagens FN-rollspel. Men nu är det värsta ÖVER för min del hoppas jag, eftersom jag tog talet i går, hemskt var det. Så de andra får faktiskt ta debattt-delen nu!! Pallar inte att åka tillbaka på kvällen sedan, för att äta mat liksom...? Vi har inget spex heller...

Jaja stay positive. Ha det gôtt ♥

 Soet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0