Jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat emellan och det är bra, och jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag.

Helluuu! Sitter här och känner mig stressad, så mycket som jag vill hinna med. Vad har hänt med vanliga fröken tidsoptimist?!
En vanlig tisdag har det iallafall varit. Har pluggat JÄTTEmycket matte, och det var jag stolt över. Tills jag kom till rättningen och inser att säkert 1/3 av allt var fel - tummen upp (ner). Men orkade inte mer, gick o duschade, och sitter nu här. Har kommit på att vi har säkert nästan 10 prov/förhör/redovisningar osv. innan påsklovet. Orkar inte, blir depp.
Pratade utbildning osv med pappa förut också och har kommit på att jag är helt nollad när det gäller vad jag vill göra om drygt två år, det är icke så bra.

Allting står stilla just nu känns det som, hela livet..., vill bara bort och leva lite någon annanstans och sedan komma tillbaka hem efter ett tag...
Ja och så var det ju faktiskt jag som skulle bli mer positiv och tänka på hur bra jag har det...grattis Anna, du klarade inte många dagar du...

Nu är det nog bäst att jag går och sover bort allt negativt och vaknar glad imorgon!! Ha det bäst och sov gott alla ni därute!! ♥ I BETTER SMILE, because I just have a specific number of days of living.



                                            Stora kramar från mig till er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0