Dt är en rikesom att få älska och att älskas, vår kärleks sårbarhet är det vackraste för mig

Hejhopp slempropp! Har inte orkat leva framför datorn när en dag så fin som idag, eller igår rättare sagt, varit så det blev ingen update. Tror ni överlever ändå! Gjorde inget speciellt, gick upp efter 12. Hade sovit på armen så den var helt bortdomnad, var ungefär som Harry Potters arm när de tog bort benen i den, åkte fram och tillbaka och kände alldeles gummiaktig. Usch och fy!! Sedan efter lunch så gick jag en kort promis och sen upp till stallet och red. Var trots det alldeles jättetrött nu ikväll. Försökte se på Breaking Dawn part 1 med familjen, men den ÄR så seg + att jag redan sett den så lämnade soffan efter knappt en timme. Sedan hamnade jag här...intressant. Senare idag blir det och kanske åka till Örebro, men jag tror jag blir hemma och pluggar istället. Ska ju med Vi och Thanh till Örebro på måndag så. Kuligt ♥

OJ, vad mycket text det blev, jag som tänkt ett snabbinlägg. Ahja... nu ska jag sussa sött. Godnatt! ♥


Bild i repris, men så här fint var det igår, red utan underställsbyxor och med regnjackan för 1a gången i år också, blir så glad!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0