Everyday is an new opportunity to make a new happy ending

Så fint väder har det varit idag, nu börjar solen visserligen sin bana nedåt i öster (eller är det väster?), men ändå så skönt. Ska tvinga mina föräldrar att vi ska göra iordning altanen i helgen. Gick min promenad med syster med bara en munkis och frös inte alls. Blir ingen zumba idag, vi ska ju ha spinning imorgon på idrotten så ger dubbelt med energi då istället. Ska sätta mig med plugget och så blir det en dusch. Sen får vi se om jag orkar med dagens utmaning, att göra 1000 situps. Kan bli intressant. KRAMAR ♥

Min gourmetmiddag
 Efter
 Innan

Vi hade jätteskoj i slutet av promenaden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0