I don't like to choose between things, I like the feeling when I just know which is the right one

Hej, trogna läsare. Uppdaterade ingenting igår, var påväg en gång men gjorde ingenting över det vanliga igår, dvs skolan, stallet & hemma, så det blev inget. Men ska verkligen börja skärpa till mig med denhär bloggningen och så nu!

Ahja, idag hade jag tänkt att åka ner till Bregårn och se på estetshowen, hoppas att den är bra! Sedan blir det hem och se på Melodifestivalen - andra chansen och hoppas på att mina favoriter går vidare. Av de 4 första hoppas jag Dynazty (älskar 80-tals musik) eller Timoteij och i andra så är Youngblood de som förtjänar det mest, inte den bästa låten men ändå trallvänlig. Vill definitivt inte ha Sean Banan med i finalen, låten sitter redan tillräckligt "bra" i huvudet!

Nu ska jag titta lite TV-serier på hörs vi ikväll! Kramisar! ♥

 Jag & min sötis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0