I hope you always find a reson to smile ♥


Vet att jag ser lite kort ut, men har inte så långa ben heller hehe.

Hej på er alla! Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Har suttit och designat/konstruerat/skrivit ihop/mixtrat ihop ett träningsschema till mig gått en promenix med mamsen på hela 5.40 km. Är lite nöjd med det. Nu ska jag till sötisen här ovan och gå med henne en sväng också. Sen blir det styrketräning när jag kommer hem. Fasen vad hälsosam jag blivit. Ska börja springa när jag skaffat mig nya träningsdojjor också. Hallelujah!! Fast det ska bli skönt att komma i form, nu när shorts- och bikinisäsongen snart är här.

Nej, nu ska jag gå och byta om. Ta hand om er! ♥ Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0