I love the way you lie, since I bought it.

Hejsan folket! Kom från stallet för en stund sen, brrr vad kallt det blåste. Det var mycket skönare att vara ute och gå vid lunch. Men snön är ju borta nästan helt iallafall så det får man vara glad för. Har precis skickat iväg vad man ska plugga på till engelskaprovet till mina båda tjejklassisar som glömt lappen hemma, snäll jag är!! Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan äta, magen kurrar för det luktar pannkakor i hela köket (där jag sitter). Sedan blir det tv-mys med melodifestivalen, gosigt. Får hoppas att Munther muntrar upp mig (hehe), för för tillfället är jag väldigt "down". Men ska rycka upp mig nu!

                                         Ha det bäst!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0