If you're about to make a choice between me and another girl, I don't want you to choose me, because I want to be the only choice to someone.

Helluuu folket! Idag har jag varit i Säfsen och åkt skidor för första gångn på hela säsongen. Är jättenöjd för jag åkte precis likadant som jag gjorde i slutet av förra säsongen, trodde jag skulle vara mkt sämre! Dock så har jag blivit jättesvullen runt högra fotleden och fått ont i vänstra knät, hej ovant!
Åkte dessutom förbi nobelhallen på vägen hem i bussen. Fy sjutton vad mycket bilar, är väldigt glad att jag inte var därinne i folkträngseln. Det hade varit kul och se men tycker inte om att trängas så med folk för att se på hockey liksom. Är ju liksom ingen hockeymänniska. Måste säga att hemmalaget gjorde ett bra jobb iallafall som inte fick "storstryk" iallafall!
Har nu ikväll sett filmen I don't know how she does it med Sarah Jessica Parker, den var faktiskt helt okej, lättsmält och så. Såg smartare än en femteklassare också, askul program, ärligt.
Satt alldeles nyss och sjöng med syrran till massa melodifestivallåtar, askul faktiskt. Gó är ho ibland!! ♥

Nu ska jag kolla lite bloggar och fb och så och sen sova, ha det toppen resten av kvällen! ♥ Kram

Har ingen bild just nu, orkar inte leta frram ngn heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0