I'm feeling great, I'm feeling awesome and I can't wait

Hellu där! Snabbt inlägg blir det här, måste joina matteboken. Stort prov imorrn i matte. Inatt kom det snö också för er som inte märkt det (?). Villintevillintevillinte. Vill ha sommar.
Höll på att däcka under båda sista lektionerna idag också, 6 timmars sömn och sedan vara i skolan 8 till 15.50 är inte lyckat alls. Somnade till och med med mobil och headset. Nej, nu ska jag kicka igång matten så jag kan lägga mig tidigt, börjar tio äver 8 imorrn. Kul.
Inget går som jag vill idag, men ändå har det varit en hyfsad bra dag och jag är varken glad eller arg. Och det är ju toppen?!

Hejsvejs i lingonskogen. Kramar! ♥

Fint
1 dm snö typ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0