Jag har sökt guld och gröna skogar, många år gick jag som i trans. Lång, lång tid utan att jag visste var min lycka fanns.

Hej folket. Sitter här och lyssnar på massa fina låtar. Just nu är det soundtracket till Trassel-filmen och förut var det andra fina, bland annat en som jag tänkt sjunga i framtiden. Ska snart gå och göra lite nytta i matteboken, men kände att jag ville ha det lite lugnt först. Vi hörs imorgon! Kramisar! ♥

http://www.youtube.com/watch?v=Vv9LQrLy7rA
Lyssna, den är jättefin - Måns & Molly är jätteduktiga i denna.
Det krånglar när jag skulle lägga upp videon så det fick bli länken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0