Of all toys in the world, people choose feelings to play with

Hej hopp! Ett helt ointressant inlägg om en helt värdelös dag kommer här. Skola och skola och åter skola. Hela mitt liv typ, hej gymnasiet!! Halv 8 till halv 4, sen till donken för proviant och sen i Bregårn mellan 5 och 7, gos.. or not. Fick dessutom plugga-på-lapp till nästa fysikprov (kill me) + till nationella/kursprovet i matte 1c, fast båda är i maj. Det förstörde lite av lyckan att ha påsklov snart. Sen så berättade min mentor/matte & fysik-lärare att man istället för att få det när man ligger dåligt till rent översiktligt, kommer att få åtgärdplan så fort man får ett enda et, jag har ett enda, blir såååhäääär sur!!

Nej, nu blir det nog att slå på en film så jag blir pigg imorrn, ska försöka tagga till en heldag med FN och sedan bankett på kvällen, villintevillintevillinte. KRAMAR ♥

Överlever ni utan bild?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0