Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Hejsan alla fina!! Hur underbart väder som helst idag och så har man varit i skolan mellan 8 och halv 4. Sånt man blir lycklig av... Överlevde dessutom gardasilvaccinationen nr 1, dock så satt jag och verkliegn stortjöt i iallafall 30 min innan jag kunde ta den, hade världens panik och visste inte vad jag skulle göra. Ska ta nästa den 30 maj redan, trodde det skulle dröja till i höst. Smällar man får ta, men det känns inte som om jag pallar två gånger till!

Sitter just nu och mumsar på vindruvor, läser bloggar och lyssnar på musik. Skönt och koppla av lite, för sen blir det att umgås med massa läxor.

 Kramisar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0