What doesn't kill you makes you stronger

Sista mars idag! Sjukt vad fort tiden går, har redan gått halva vårterminen i skolan. Snart har jag klarat HELA det första året på gymnasiet (vilket verkar vara det tuffaste på programmet), känns väldigt bra!
Nu är påsklovet äntligen här, och det där rollspelet över = livet skulle vara toppen, men jag har dragit på mig världens förkylning över natten (hade ont i halsen igår) och feber så det är inte toppen just nu. Men mentalt är jag ganska glad ändå, kan inte sluta le när jag tänker på det, wihoo!

Tog inte en enda bild under rollspelet, men några bilder på hur jag (och alla andra) var klädd har jag iallafall. Kavaj och skjorta och allt.

 Stolt svensk ♥

Nu blir det en promenad, ha't bra!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0