You'll never know how it's gonna end, if you never begin.

Idag har det varit en bra dag tycker jag. Skolan var okej, fick reda på mitt engelska prov och är jättenöjd för min engelska är hemsk... Gick dessutom till skolan (missade bussen) och tog en timmes promenad på eftermiddan, måste verkligen skaffa nya löpskor så jag kan börja springa, så tråkigt att powerwalka. Slutade dagen med att gå på esteternas vårshow 2012. Så sjukt duktiga säger jag bara, satt och såg ut som en gapande fisk ibland kan jag tänka mig. Nu ska det även bli bättre med gitarrspelandet, man kan om man vill!

Nej, nu blev jag trött, ska nog gå och sova. Godnatt! ♥


Det är mycket roligare att ta roliga kort än lyssna på fysikgenomgångar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0