Det är bättre att fråga och spela dum, än att inte fråga och vara dum.

Älskar detta citat! Tack pappi som sagt det till mig så det har fastnat!

Hellu btw! Är en glad och lycklig tjej idag med. Kom hem för ungefär en timme sen från Kulturskolan och har hunnit äta lite. Är på väg in i duschen nu efter att jag skrivit detta. Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Eller lite kanske, men de som vet vad det är vet det redan och de som det handlar om kan känna sig lite träffade.

Självklart fick vi sluta tidigare idag, den dagen jag har kör och ändå inte hinner åka hem. Lämnade in ett kemi-hemprov också så nu är jag av med det. Och så har jag fått mitt körkortstilstånd!!!! Bara mamma och pappas handledartjofs kvar nu.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite finfina låtar, bland annat disney. kan inte göra annat än att älska det! Skulle skriva något mer men det försvann nu helt plötsligt. Så blir det ibland! Nu ska jag in till duschen och sen blir det dejt med kemiboken! Ha det bra så höres vi senare! ♥

  
 Vet inte hur många gånger det blivit såhär nu, men imorgon skulle en av verkstadslärarna hjälpa mig att nita lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0