Du käre lille snickerboa här kommer jag igen, nu är det bråttom kan du tro nu är det klippt igen

Har suttit inne nu en dryg timme, dags att gå ut igen i fina solen igen. Nu är ju inte solen längre lika stark längre heller. Tidigare idag gjorde jag ju som sagt nationellt prov i matte, gick nog hyfsat. Taskigt bara att de gjort två lätta delar och så kommer man tillbaka efter rasten och tredje delen är jättesvår. Och säger matteläraren själv att det verkade svårt är det nog det! Resten av dagen var rätt chill, hade lång rast och svenska då jag och Vi sprang runt med enkäter, och sist men inte minst matte igen - eftersom vi håller på med kurs 2 redan fick inte vi ledigt då </3 När det var (är) fint väder och allt! Drog hem efter skolan och ut i solen en timme ungefär, känner nu att min rygg känns bränd.

Nej nu sticker jag ut, vi hörs nog senare. Ha det fint! ♥

 Sommarfin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0