Du springer aldrig ifatt när jag väl är där, jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Hej&hopp! Jag är helt slut. Har varken haft ett enda prov eller nåt sånt idag (enda dagen på hela veckan), men är ändå helt borta. Värmen och förkylningen skyller jag på! Det förstörde lite av min dag när mamma sa att vår/sommarförkylningar håller i sig länge. Måste kunna sjunga på skolavslutningen :(
Iallafall, idag har jag varit i skolan, haft några lektioner (nähä?). Slutade tjugo i 4 ungefär och då drog jag ner till Kulturskolan, där jag hämtade lite noter. Väl hemma la jag mig i solen i cirkusgurka 45 minuter, o självklart så brände jag mig! Sen käkade jag och drog till stallet, kom hem därifrån för en stund sen och har nyss kommit ur duschen. Skulle helst av allt vilja sova nu, men imorgon har jag ett historiaprov (som mitt betyg beror på...) och en redovisning inför någon företagsgubbe om min och Max vattenmätarhållare, kuljul. Vi har säkert hälften av alla prov/uppgifter kvar inför lovet fortfarande. Jag vill bara ha lov nu!!!!!!!!!

Nu ska jag joina historiaboken. Ni får ha en bättre kväll än jag! Hörs imorgon! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0