Enjoy the little things in life, for one day you'll look back and realize they were the big ones.

Hellu folket! Söndag idag och jag har ingen söndagsångest! :') Toppenbra det. Idag har jag endast promenixat en massa, inget annat. Gick först en runda, runt hela stan kändes det som, på 1 mil 2,65 km på drygt 1 timme och 50 minuter ungefär. Gick (ungefär) 26052 steg och gjorde av med 749 kalorier. Det kändes så skönt! Sen nu på em gick jag och Vi en liten promenad på 1,75 km och pratade en massa kul, där gjorde jag av med 104 kalorier.
Stannade till lite på Beijers och hälsade på 4 goa tjejer som var där med 4 saknade ponnysar för lite ponnyridning. har inte sett dom på länge nu så det var kul. Har nån bild som ni får se sen!

Men nu MÅSTE jag plugga för ska snart baka lite scones till kvällen! Ha det så bra så höres vi ikväll ♥

 Från i fredags.  Det var fint vid näset idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0