Everytime I see you oh I try to hide away, but when we meet I seems I can't let go, everytime you leave the room, I feel I'm fading like a flower.

God morgon på er! Sitter och har just avslutat frukosten. Tänkte nu snart gå ut i solen i några minuter och plugga lite. Om en stund ska jag ut till bilprovningen och köra lite bil, är lite spänd faktiskt. Är livrädd för att bilen bara ska hoppa för mig. Blev riktigt glad förut för när jag vaknade så började mamma fråga mig om vad vi ska göra på semestern. Så antagligen blir det att jag, mamma och syrran tar en bussresa upp till huvudstaden och tillbringar lite tid där över en dag och så åker vi till Göteborg hela familjen senare och går på Liseberg och annat kul. Tycker jag låter helt toppen, vill att sommarenn kommer nu! 2 sommarjobb som jag faktiskt ser fram emot, sånna här småtripper, och att bada och sola och vara med vännerna på sena varma sommarkvällar. Det kommer bli kanon!! Dessutom pratar vi om att åka till London över jul i år (jag vet det är långt kvar) och det är jag så jättetaggad på, gud så kul! Men nu ska det vara sommar först!!
Men nu ska jag förflytta mig ut i solen, i veckan kommer vädret slå om helt så jag ska passa på nu! Ha en fin dag, KRAM! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0