Get out, get out, get out my head and fall into my arms instead

Är så otroligt på alla ni som kan träna i det här fina vädret! Själv har jag varit förkyld ända sedan förra lördan och hostar fortfarande. Hela veckan har det varit fint väder och jag har varken kunnat tagit första doppet i sjön, tagit en extra lång kvällspromenad eller sprungit inför minimaran imorgon, har aldrig gått på ett "skol-lopp" förut ärligt talat. Är så besviken, men vad kan man göra åt det? Det är bara och le och hoppas att rösten blir sitt vanliga jag till tisdag på risingstars-repet, och till skolavslutningen om 1,5 veckor!!! Synd bara att det blir dåligare väder till veckan när jag troligtvis blir frisk. Jag och min vanliga otur!

Nu ska jag alldeles strax upp till min sötis i stallet och vi ska ta en liten promenad tror jag. Förut körde jag som sagt bil för första gången, runt bilprovningshuset, och det var hur kul som helst, ville bara fortsätta tills jag kunde allt! Men vi får ta en sak i taget! Kan köra på ettan, tvåan och trean nu iallfall! Blir glad av det :'))

Ha en superbra eftermiddag, KRAM! ♥


På maxi fanns min vanliga BL (t.v) men inte mammas håspray, så vi åkte till coopforum, där fanns mammas hårspray men inte min BL! Fick ta en som luktade ungefär likadant och som också var för torr hud, bara att hoppas att den är bra!  
 Fina väder! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0