Hey, I just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me, maybe?


 (min present till mamma hehe)
Haha har bara ätit idag känns det som när jag lägger upp två matbilder :') Nu ska jag kila in till kemiboken som jag försummat idag. Det är bäst att passa på när solen ändå skiner, jag brände mig jättemycket på bara en timme idag - ajajaj! Så nyss smörjde jag in mig med bodylotion, så det inte flagnar bort blir ju så fult då, och fixade till mina lurvestolpar till ben. Kändes skönt måste jag säga!

Ska även passa på att säga att GRATTIS PÅ MORS DAG till min mamma. Hon är bäst, finna alltid för mig när jag behöver någon och har alltid några bra råd på vägen överallt. Jag älskar mig mammi! ♥

Ha en fin kväll hörrni, KRAM ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0