I am my own worst enemy, somebody save me from myself, I am my own worst enemy, it's like I'm fighting someone else, I am my own worst enemy

Hej finisar! Idag blev det dålig uppdatering, igen. Men då det här i lilla Karlskoga har varit väldigt varmt (över 20 grader till och med) och soligt hela dagen så har jag varit ute större delen av min lediga tid. Började som sagt 8 imorse istället för 9.40 eftersom min mattelärare skulle iväg på eftermiddan, då får vi dessutom reda på att engelskan (den enda lektionen kvar den eftermiddan) är inställd för den läraren skulle iväg på samma sak. Blev lycklig! Slutade 11.50 - hela dagen kvar kändes det som. La mig i solen 2 timmar nånstans mellan halv 3 och kvart i 5 - en timme på varje sida. Så skönt! Det får mer än gärna bli sommarlov nu.
Är dessutom gladis för att min nya mobil fungerar som den ska, hade tydligen glömt att ställa in att jag hade telia, oups...
På kvällen åkte jag upp till stallet och nu har jag suttit och fixat en enkät till en undersökning jag gör till ett skolarbete. Men nu blir det sängen - nationellt prov i matte imorgon bitti! Hoppas dessutom på lika fint väder som idag! ♥

KRAM & GODNATT ♥

 
Blev en gammal "fint-väder-bild" då det krånglar med mobilbildöverföringen just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0