I look at you and my blood boils hot, I feel my temperature rise

Hellu vänner och ovänner! Har haft en ganska så chill dag idag. Skolan flöt på, förutom i slutet så någon snodde min miniräknare värd 1000 svenska riksdaler. Det visade sig dock att han som har skåp bredvid mig trodde det var hans när den låg ovanför skåpen och tog den när han gick iväg på lektion. Så imorrn är den tillbax hoppas jag :')

Har varit i stallet på eftermiddan och så tog jag en promenad med mammis nu på kvällskvisten. Har troligen dragit på mig någon slags benhinneinflammation eller något så klarar inte av att ta ett springsteg innan det gör ont. BLIR ARG!

Nu blir det att krypa i säng, 6 timmar sömn idag igen, snart säger kroppen ifrån men ahja. GODNATT ♥

 Lika fint idag :') blir dock väldigt kallt när solen går ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0