Listen to your heart when he's calling for you

Hej kära lilla blogg!

Har inte haft någon blogglust alls på några dagar. Vet inte varför, har inte orkat bara. Men kan berätta lite kort vad jag gjort de senaste dagarna.

LÖRDAG:
Blev en tripp till Örebro, fick med mig en spegel till mitt rum från IKEA - är lite kär i den nu, har saknat en spegel att kunna stå framför haha... och 3 bhar från GinaTricot - mycket välbehövt. Sedan gjorde jag inte alls mycket, var i stallet en snabbis (får ångest när jag tänker på att jag bara varit där 2 gånger denna vecka) och sen spenderade jag kvällen ganska så lugnt. Däckade 3-halv 4 på natten - DUKTIGT!

SÖNDAG: Somnade ju då vid 3 halv 4 på morgon, vaknade igen vid 6 (vet ej varför) och så ringde klockan 9 = alldeles för lite sömn. Gick ut på en liten promenad själv vid 12-1 någon gång. Tog en promenad vid 2 på eftermiddan också, denna gång med sällskap. Mycket trevligt!!!! Efter det stannade jag hos Vi och vi snackade i över en timme ute i solen. Du är bra du gumman!!!! Nu på kvälla har jag käkat grillat (MUMS) och tittat klart på SATC 2.

Nu ska jag göra inbakade flätor och sedan sova. Ska försöka tagga för en ny skolvecka också!! Godnatt på er! KRAMAR ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0