Maj maj måne jag kan lura dig till skåne!

Första maj idag som ni säkert redan vet. Vaknade skönt upp och så får jag reda på att vi ska spola av altanmöblerna idag, och kanske grilla till kvällsmat (om vi hinner). Man får ju hoppas, annars kan inte första dagen i maj bli mycket bättre.

Nu sitter jag och äter frukost och ska råplugga fysik med lite go musik. Ska fundera ut ett bra skämt också, för första maj får man ju också luras på även om det inte är lika känt, därav frasen ovan!

I em planerar jag en springtur och kanske stallet och fixa medan mamma rider, vi får se hur det blir. Tror iallafall att jag dissar zumban ikväll, fast jag vill.

KRAMAR! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0