My mama told me when I was young, we're all born superstars

Är så sjukt glad idag, måste vara vädret! Ska bli fint imorgon med. Har bränt upp mig rejält på rygg och armar har jag sett, bara att hoppas på att det röda blir brunt sedan också. Tog nyss en dusch och funderar lite smått på om jag borde kila till sängen. Kanske, kanske att jag hinner slå på en film innan. Och skicka lite musik från syrmins phonis. Vi får se hur det blir! KRAM & GODNATT ♥


Får sommarkänslor av denna, speciellt de första 6 minutrarna med skolavslutningen och det. Och introt, blir det mer nostalgiskt? Värd och se och minnas ifrån när man var liten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0